Forum Rzeźbiarzy Forum Rzeźbiarzy
RZEŹBA w DREWNIE
Dla tych co rzeźbią i kochają piękno
Kochasz sztukę?Zapraszamy

FAQFAQ  Tutaj MieszkamTutaj Mieszkam  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Poprzedni temat :: Następny temat
Moje prace
Autor Wiadomość
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 09-02-2018, 6:30    Moje prace

Koń - deska sosnowa wys. 22 cm, szer. 32 malowanie lakierobejca vidaron dąb złocisty, dąb miodowy. Praca wykonana dłutami
Link do prac >>Tutaj więcej




Wilk na tle księżyca - deska sosnowa wys. 22 cm, szer. 32 malowanie lakierobejca vidaron dąb złocisty, dąb miodowy. Praca wykonana dłutami
Link do prac >>Tutaj więcej




Gnom - bal lipowy wys. 135 cm, ob. 140 malowanie lakierobejca vidaron dąb złocisty, dąb miodowy, dąb ciemny. Praca wykonana narzędziami firmy arbortech, stihl, szlifierkami z tarczami.
Link do prac >>Tutaj więcej



Praca w trakcie malowania, niedługo zamieszczę pomalowanego Gnoma
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy
Wysłany: 10-02-2018, 7:43    

No i proszę, świetny początek tematu.
Życzę wielu tak ciekawych i ambitnych prac.
Marcin, niech rozwija się twoja pracownia.
Myślę, że przy twojej energii i zaangażowaniu zapełni się w niedługim czasie wieloma pięknymi pracami.
Powodzenia.
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
Wysłany: 10-02-2018, 10:42    

Ja także przykładam się życzeń i nadziei :D . Wszystkie prace z prezentacji wstępnych przeniosłeś i teraz jest bardziej czytelnie. Oczywiście czekam na następne prace Marcinie :)
Pozdrawiam
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 10-02-2018, 12:45    

Link do prac >>Tutaj więcej...



_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
Wysłany: 10-02-2018, 12:49    

Udało ci się świetnie dobrać kolory. Widzę że taką barwę lubisz :-D . Pięknie wygląda na tarasie? Bo to chyba taras, no nie? Czy się myle. No ale wyeksponowany ładnie wygląda. Czekam na dalsze rzeźby i życzę dalszej weny.
Pozdrawiam Marcinie
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
Waldi 
aktywny forumowicz


Imię: Waldemar
Nazwisko: Hajduk
Dołączył: 11 Sty 2018
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-02-2018, 12:52    

Bardzo fajnie wyszedł Ci ten gnom. Marcin mam takie pytanie , czy nie myślałeś o tym aby pomalować go w różne kolory np. siwa broda, czapa i spodnie w innych kolorach. Tak tylko pytam , bo może byłby bardziej wyrazisty.
_________________
Waldek
Jak na deszczu łza.........
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 10-02-2018, 3:44    

No dzięki chłopaki...
Darku - to wejście główne do domu. Tak więc każdy odwiedzający będzie podziwiał.
Waldi - następny gnom będzie w kolorach, tego chciałem aby zachował kolory dębu.
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
Wysłany: 10-02-2018, 4:37    

Nie wiele się pomyliłem :D Taras zazwyczaj jest przy wejściu do domu więc... trafiłem tak w połowie. No i oczywiście czekam na gnoma w kolorach. Będzie podobny do tego?
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy
Wysłany: 10-02-2018, 5:58    

Marcin, pracownia się rozwija.
Gnom po malowaniu wygląda świetnie i dostojnie w tym miodowym kolorze.
Różne kolory uczyniłyby go z pewnością radosnym i wesołym.
Ale są gnomy poważne i wesołe.
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 10-02-2018, 8:41    

Oczywiście kolorki będą w następnym projekcie, jednak został dostosowany do okien i drzwi. Kolejny projekt... bal już stoi na swoim miejscu... będzie dostosowany do Gnoma co by mu nie było smutno. Ale to będzie całkiem coś innego.
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
Ostatnio zmieniony przez RzeźBIM 10-02-2018, 9:22 , w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
Wysłany: 10-02-2018, 8:43    

No to gnom będzie miał kolege. Jakiej wysokości ma być nowa rzeźba? Nie mogo się doczekać Marcinie tej pracy. Napewno będzie świetna :-D
Pozdrawiam
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 11-02-2018, 7:55    

Bardzo fajnie wyszedł z tym kolorem. Jeżeli chciałbyś coś ożywić to przetrzyj mu brodę papierem ściernym. Zmieni kolor może trochę i będzie się wyróżniać ;)
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 11-02-2018, 10:57    

Na wiosnę dokonam jeszcze drobnych poprawek, bo pogoda obecnie nie sprzyja lakierom, ale dzięki za wszystkie podpowiedzi.
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017

Skąd: Edinburgh
Wysłany: 12-02-2018, 5:56    

Bardzo ladnie wyszedl i miejsce idealne.
Wiadomo ze go nie bedziesz teraz juz malowal ale mozna go przytrzec papierem tu i tam i wyjac troche cienia. Kolor musi zostac bo pasuje do ram.
brawo brawo brawo
Pracuj dalej bo warto brawo
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 14-02-2018, 8:26    

BrodatyMariano napisał/a:
Bardzo ladnie wyszedl i miejsce idealne.
Wiadomo ze go nie bedziesz teraz juz malowal ale mozna go przytrzec papierem tu i tam i wyjac troche cienia. Kolor musi zostac bo pasuje do ram.
brawo brawo brawo
Pracuj dalej bo warto brawo

Jasne Mario , przetrzemy w wolnej chwili, obecnie kolejna praca leci, więc...
:-D
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 17-02-2018, 9:37    

Narodziny dębu - wys 135 cm, ob. 130 cm. Nadanie wzoru.

_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017

Skąd: Edinburgh
Wysłany: 18-02-2018, 1:33    

Fajny pomysl i ciekawy, szykuje sie kolejna atrakcyjna rzezba. Czekam co tam bedzie sie dzialo.
Tylko uwazaj ja dzisiaj swoja zepsulem , nie trudno o blad ;)
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
Wysłany: 18-02-2018, 9:16    

Pomysł ciekawy i zaintrygował mnie. No naprawde szykuje sie mega praca. Widze że znowu rzeźbisz w tym samym miejscu co gnoma. Ja właśnie załatwiłem sobie dwie połówki olchy po około 30-40cm wysokości.
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 19-02-2018, 8:32    

Narodziny dębu ciąg dalszy pracy
Link do prac >>Tutaj więcej...

_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017

Skąd: Edinburgh
Wysłany: 19-02-2018, 10:50    

Widac duze postepy brawo
Praca pedzi do przodu jak pociag :D
Podoba mi sie ten pomysl i tytul , dopracuj ladnie szczegoly i bedzie super.
Tylko nie tak jak ja ostatnio dopracowalem u siebie ha ha ha ;)
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy
Wysłany: 19-02-2018, 1:44    

Marcin, moje uznanie. Podejmujesz coraz większe wyzwania.
Teraz dębowy klocek i wyłania się z niego piękna, przemyślana praca.
Z takim sprzętem można już działać na plenerach.
Z zaciekawieniem czekam na kolejne zdjęcia.
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 19-02-2018, 2:30    

Pomysł bardzo fajny :) Ale powiem Ci to co mi tutaj tłukli od początku. Pomału a do przodu:) Pomyśl ile mogłeś zrobić inaczej szczegółów choćby sama twarz. Wiem że to bardzo trudne. Mariuszowi mówiłem to samo. Czasem trzeba pomału a wyjdzie jeszcze lepiej:) Na YT jest wiele filmów o rzeźbieniu twarzy na pewno pomogą ;)
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
Wysłany: 19-02-2018, 2:31    

Ja też jestem ciekawy ostatecznego efektu pracy. Powoli (nie no szybko :-D ) wylaniają grzybki, wielki liść i twarz. Marcinie, praca dębowa naprawde trudna do wykonania dla ciebie nie jest przeszkodą. Życze ( jeszcze) szybszego postępu pracy.
Pozdrawiam brawo brawo
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 19-02-2018, 2:33    

Darek życz mu spokoju :) Popatrzcie na mistrzów tutaj ile czasu mija aż np Wiktor doda prace, robi wolno systematycznie a nie na huraa i jakie efekty są potem każdy widzi:)
 
 
Waldi 
aktywny forumowicz


Imię: Waldemar
Nazwisko: Hajduk
Dołączył: 11 Sty 2018
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-02-2018, 6:27    

W tym co pisze Szymon jest dużo racji , sam "Upadłego anioła " rzeźbiłem trzy miesiące.
Był pomysł , a do realizacji zeszło dłużej, najpierw patrzyłem na drewno i zostawiałem klocek i tak było kila razy. Rzeźbiłem i zostawiałem na dłużej nie ukończony klocek i w zasadzie z każdą rzeźbą tak mam.
Teraz też jest zaczęta i stoi , a ja się jej przyglądam. No , ale każdy ma swój styl.
Pozdrawiam
_________________
Waldek
Jak na deszczu łza.........
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 20-02-2018, 7:54    

Dzięki Chłopaki za uwagi, zawsze je biorę pod uwagę,
oczywiście oglądam klocka z każdej strony,
robiąc coś nagle wpada mi inny pomysł, odchodzę patrzę,
Przy tym projekcie jeszcze zejdzie troszkę , szczegółów dosyć sporo,
czyszczenia od groma, powoli do przodu,
:-D :-D :-D
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 20-02-2018, 8:03    

Praca gotowa zostało malowanko
Link do prac >> Tutaj więcej...

_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
Wysłany: 20-02-2018, 9:57    

Ale strzeliłem gafę. Myślą że to co teraz jest żołądkiem to będą grzybki :cry: No pisałeś o trudach z dalszym etapem pracy, a tu proszę... gotowa tak szybko. Wykonana ładnie i z detalami. Czekam na malowanko :)
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy
Wysłany: 21-02-2018, 12:12    

Marcin, bardzo sprawnie ci poszło. Doszlifowany, dopracowane szczegóły.
Zastanawiam się, co ma na brodzie, widzę grzybki.
Jestem ciekawy, jaką barwę przyjmie twój dąb.
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 21-02-2018, 9:44    

Ogólnie zamysł był taki,
że stary dąb powoli umiera i jeszcze za życia wypluwa żołędzie,
żeby ratować swoje życie, stąd to są małe żołędzie
przechodząc w coraz większe i z jednego , który pęka wyrasta liść.
:-D :-D :-D
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017

Skąd: Edinburgh
Wysłany: 21-02-2018, 5:02    

Ja widzialem odrazu zoledzie , w sumie nie skojarzylem tego nawet z grzybami.
Bardzo fajny pomysl , nie myslalem ze masz do tej rzezby tak obszerny opis.
Wyszlo tak jak powinno , pomaluj jeszcze i wklej zobaczymy jak to wyglada w finale.
brawo brawo brawo
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 21-02-2018, 6:12    

Narodziny dębu - wys. 135 cm, ob. 130 cm, malowanie lakierobejca Vidaron dąb jasny, dąb ciemny, zielony
Link do prac >> Tutaj więcej...



Więcej zdjęć w linku powyżej
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
Wysłany: 21-02-2018, 6:29    

Suuuuuuuper... brawo brawo brawo
Malowanko bardzo udane. Wyłoniło głębie całej rzeźby. Bardzo ładnie ten wielki liść wygląda. Nieźle.
Pozdrawiam ;)
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy
Wysłany: 21-02-2018, 10:40    

Marcin. Ach, teraz rozumiem przesłanie starego dębu.
Bardzo mądrze sobie to wymyśliłeś.
Moje skojarzenie z grzybkami wielce niewłaściwe.
Zdecydowałeś się na ciekawe zestawienie kolorów.
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 22-02-2018, 7:58    

Muszę poprawić dzisiaj zdjęcia,
robiłem je z lampa i po prześwietlało je oddając całkiem inne kolory,
broda która jest ciemno szary wyszedł niebieski,
zieleń jest ciemniejsza i ogólnie inaczej to wygląda, postaram się dzisiaj cyknąć na dworze.
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017

Skąd: Edinburgh
Wysłany: 22-02-2018, 11:14    

Ladnie pomalowane ale teraz rozumie :D co sie stalo bo mi ta broda na niebiesko troche nie pasowala :D :D :D
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 22-02-2018, 6:14    

Dokładnie zdjęcia robione na dworze oddają kolor rzeźby



Więcej zdjęć w >>TUTAJ
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017

Skąd: Edinburgh
Wysłany: 22-02-2018, 6:54    

No tak to odrazu duzo lepiej. brawo brawo brawo
Gdzie bedzie stala ?? I czy juz jest w planach nastepna?
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
Wysłany: 22-02-2018, 7:12    

No i teraz to widać. W tamtym świetle wyglądało ładnie, ale nie oddawało całego przesłania pracy. Tu już to widaç i jest ok . Dołączam się też do pytań zadanych przez Mariusza.
Pozdrawiam :-D
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy
Wysłany: 22-02-2018, 10:03    

O teraz jest super. Bardzo ładnie się prezentuje.
Niebieska broda i wąsy wcześniej trochę mnie zaskoczyły, ale myślałem, że to zamierzone.
Zdjęcie często nie oddaje rzeczywistego koloru.
No to co Marcin. Dorobek prac już poważny.
Czas na następną pracę, ciekawy jestem, na co się zdecydujesz.
Powodzenia.
 
 
Mateus 
aktywny forumowicz


Imię: Mateusz
Nazwisko: Sęk
Dołączył: 07 Wrz 2016

Skąd: Wojcieszków
Wysłany: 23-02-2018, 7:08    

Super rzeźba! W sam raz do ogrodu. Ba! Nawet na wystawie znajdzie miejsce. :) Niesie ze sobą przekaz na tyle jasny, że warto ją zaprezentować szerszemu gronu odbiorców. :)
Na prawdę bardzo mi się podoba.
_________________
Życie jest piękne! I nie dyskutuj!
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 23-02-2018, 8:08    

WoW dzięki Panowie za dobre słowo,
zdjęcia robiłem pierwszy raz z lampą,
zawsze do tej pory bez, coś mnie podkusiło i wyszła kicha,
ale teraz widać jak na prawdę wygląda,
rzeźba oczywiście trafi koło Gnoma, bo taki był cel,
następna praca, będzie całkiem inna, dzisiaj zabieram się do pracy,
Tym razem ze ściętego 20-letniego orzecha,
będzie zaskoczenie praca na zamówienie, całkiem inna
Jeszcze raz dziękuje :D .
Ps.
Wystawa na pewno kiedyś będzie , ale prac musi być więcej. :-D ;-)
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 23-02-2018, 4:58    

A tu niespodzianka dla Was, jak wyglądają obie rzeźby koło siebie,
no i oczywiście Ja w odbiciu drzwi
:D :-D ;)

_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
  Wysłany: 23-02-2018, 5:51    

---------------------------------------------------------------------
Podawaj Marcin do każdej pracy linki bo znów mi niektóre znikają w tym to ostatnie porównanie którego nie widziaĺem... :(
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 23-02-2018, 6:45    

Edomlowaein napisał/a:
---------------------------------------------------------------------
Podawaj Marcin do każdej pracy linki bo znów mi niektóre znikają w tym to ostatnie porównanie którego nie widziaĺem... :(

To już raczej wina serwera nie linków, ale zawsze możesz wejść powyżej
w link i masz wszystko jak na tacy,
albo szybciej w link poniżej na fejsa.
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz


Imię: Dariusz
Nazwisko: Pakos
Dołączył: 04 Gru 2017

Skąd: Łódź
Wysłany: 23-02-2018, 7:28    

Dobra zobaczylem na facebooku. No, no dwaj strażnicy wejścia do domu. I kolorki ładnie wyglądają na obu. Super.
_________________
Veni, Vidi et non erat
http://warsztatrzezby.vg1.pl
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy
Wysłany: 24-02-2018, 8:02    

Marcin, widziałem na facebooku, że możesz teraz w domu czuć się bezpieczniej, ponieważ przy drzwiach wejściowych masz dwóch poważnych strażników.
Pięknie się prezentują i z pewnością będą przyciągać uwagę twoich gości.
Ja też nie widzę tu twoich zdjęć.
A może zacznij korzystać z naszego forumowego serwera zdjęć, wtedy nie będzie problemu.
Powodzenia.
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017

Skąd: Edinburgh
Wysłany: 24-02-2018, 3:37    

Narazie nic nie widzialem na faca jeszcze nie wchodzilem.
Ciekawy jestem dlaczego te zdjecia ci tu znikaja.
Moze zmien , ja wstawiam z fotosika i jest ok . Stary ale dobry sposob zdjecia ladnie wchodza i nic sie nie psuje.
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 24-02-2018, 6:26    

Troszkę mieszałem ze zdjęciami,
ale teraz powinno być dobrze, dałem je na zewnętrzny serwer do siebie,
więc nie znikną na pewno,
a jeżeli nie wyświetlają się oczyścić przeglądarkę.
Forum PHP By Przemo ma stary styl i raz tak, raz tak działa.

......

Ale zacząłem kolejne zamówienie nie długo wstawię zdjęcia.
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
 
 
RzeźBIM 
aktywny forumowicz


Imię: Marcin
Nazwisko: Bielecki
Dołączył: 15 Sty 2018
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 12-03-2018, 7:29    

No to dołączam kolejne prace
Saturn dla strony AstroLife na fejsie



Więcej >> Tutaj

A dzisiaj poszalałem i jeszcze jedną zrobiłem
Księżycowa Panienka wys . 30 cm , szer 22 cm
Zostało malowano



Więcej zdjęć >>Tutaj
_________________
RzeźBIM - Marcin Bielecki
https://www.facebook.com/rzezbim/
Ostatnio zmieniony przez RzeźBIM 12-03-2018, 7:33 , w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Chronicles v 0.2 modified by Nasado S.Kwasniak 2007 Done by Rzezbiarz
Wszystkie prawa zastrzeżone