Forum Rzeźbiarzy Forum Rzeźbiarzy
RZEŹBA w DREWNIE
Dla tych co rzeźbią i kochają piękno
Kochasz sztukę?Zapraszamy

FAQFAQ  Tutaj MieszkamTutaj Mieszkam  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Poprzedni temat :: Następny temat
Moje prace
Autor Wiadomość
DarekLeo 
aktywny forumowicz

Imię: Dariusz
Nazwisko: Lewandowski
Dołączył: 15 Lip 2017
Skąd: Kielcza
Wysłany: 22-07-2017, 5:43    

Jestem pełen podziwu coś pięknego :-)
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 11-10-2017, 9:41    


Pomału a do przodu. Mam taką deske z chyba tak upartego drzewa jak ten góral na niej.... powykrzywiana poskręcane włókna... a ile sie nauczyłem przekleństw :-D Ale lubię ją cholere. Lubie Gory i ten klimat. Tyle że ja bardziej taki zadumany baca :D z cierpliwościa i spokojem mi do twarzy bardziej.
 
 
Grzegorz Tyrała 
aktywny forumowicz


Imię: Grzegorz
Nazwisko: Tyrała
Dołączył: 07 Lip 2010

Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 11-10-2017, 9:43    

Zapowiada się nie źle, czekam na efekt końcowy, oby nie za długo :D
...a takie deseczki uczą pokory ;)
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 11-10-2017, 9:47    

Najlepszy tekt mojego kolegi: Ty jeszcze to robisz przeciez chyba na początku roku to zaczynaleś pfff brawo
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 11-10-2017, 10:05    

Ha ha ha tak to bywa dobrej rzezby niestety w piec minut nie zrobisz.
Ja tez mialem kiedys taka deseczke z drewna sosnowego i twarda byla jak kamien, pewno duzo zywicy czy cos. A najlepsze do tego ze to miala byc moja pierwsza plaskorzezba a ja kupilem sobie bardzo miekkie dluta ( brak podstawowej wiedzy :D ) I na dodatek tepe jak JA :-D
Zajelo mi moze 20 minut zeby sie zorjentowac ze niestety gowno wyrzezbie , i to by bylo na tyle w temacie ;)
A co do gorola to pikny bedzie brawo
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy

Wysłany: 12-10-2017, 4:08    

Szymek, wierzę, że dasz radę, masz już przecież duże doświadczenie.
Na tej trudnej desce, przetestujesz przy okazji swoją cierpliwość.
Będzie ładna i sympatyczna praca. Powodzenia.
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 12-10-2017, 8:30    

Mariusz Gorol a Góral to róznica:) Lucjan od razu mi sie przypomina Twoja historia z koniem ktorego nie skończyłeś, jak sobie popatrze na tego górala. :mrgreen:
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 12-10-2017, 8:39    

Ja wiem jaka , ale nie moge wstawic polskiego u na klawiaturze dlatego tak wyszlo :-D
No chyba ze takie otwarte jak wyzej.
Zreszta i tak caly czas robie bledy ortograficzne wiec co to za roznica. :-D :-D :-D
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 12-10-2017, 8:51    

A długo już Mariusz na obczyźnie siedzisz? Jak się tam żyje? Miasto chyba piękne. I jak nastroje po Brexitie? Moja dobra znajoma właśnie wróciła na stałe do PL.
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 12-10-2017, 9:09    

10 lat bedzie , dlugo by opowiadac sa plusy i minusy.
Plusy to oczywiscie finanse , latwiej znalezc i utrzymac prace , inna mentalnosc i podejscie do ludzi.
Minusy to to ze nie jestes u siebie i nigdy nie bedziesz ale to moje prywatne zdanie bo niektorzy sie tu czuja jak u siebie. Brak rodziny noi multi kulti ktura sie przyczyni do wyniszczenia tej czesci europy. Oni jeszcze o tym nie wiedza ja juz tak :-D
Duzo by opowiadac to kropla w morzu co napisalem, ale gdybys chcial sie dowiedziec konkretnych rzeczy to pytaj jawnie na forum chetnie odpowiem.Powiem ci zawsze jak jest naprawde bo wiekszosc ludzi klamie musza sie pokazac ze mieszkaja za granica na pewno wiesz o co chodzi.
Ogolnie nie moge powiedziec zyje sie tutaj duzo latwiej ale kiedys bylo lepiej i latwiej.
Duzo dostalem od tego panstwa ale tez stracilem niektore wazne dla mnie rzeczy, ogolnie to wstyd ze obce panstwo daje ci wiecej niz twoje wlasne. Ale to tez zalezy jak kto sie ustawi.
Ja bym wolal jednak w polsce mieszkac i mam nadzieje ze kiedys wroce.
Z tym dawaniem to mialem na mysli oczywiscie mozliwosci i latwiejszy start , bo pieniedzy za darmo tutaj nikt nie rozdaje chociaz sa wyjatki ale to juz innym razem ci opowiem.
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 12-10-2017, 9:13    

Wyjscie z uni niczego nie zmienilo , jest narazie tak jak bylo jest juz projekt dla tych kturzy chca zostac.
Miasto piekne jest co ogladac no chyba ze ktos nie lubi staroci :-D
Ale ogolnie cala szkocja jest malownicza i ciekawa gdzie bys nie pojechal tam zawsze cos ciekawego jest do zobaczenia. Krajobraz bardzo zmienny kazdy moze znalezc cos dla siebie.
Brakuje tutaj im chyba tylko prawdziwych gor i dobrej pogody :-D
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 21-11-2017, 12:22    


Duch Lasu lub wood spirit jak to czesto można znaleźć w internecie. Drewno wierzba około 20 cm długości 5 średnicy. Wykonany głównie nożem Mora 120 :D
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 22-11-2017, 12:56    

Noi elegancki, zawsze mi sie podobalo to jak fajnie kora odbija sie od czystego drewna.
Widze noz mora spelnil swoje zadanie brawo
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy

Wysłany: 22-11-2017, 10:08    

Szymek, bardzo ładny ten twój wood spirit.
Może polubisz i takie małe formy, one dają dużo możliwości i też potrafią wciągnąć.
A najważniejsze, że nóż Mora przetestowany i to z pozytywnym wynikiem.
 
 
Grzegorz Tyrała 
aktywny forumowicz


Imię: Grzegorz
Nazwisko: Tyrała
Dołączył: 07 Lip 2010

Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 22-11-2017, 10:38    

Szymon ten Duch Lasu jest świetny, robi duże wrażenie brawo brawo brawo brawo brawo
Pociąg temat dalej tylko nie rób ich zbyt podobnych do siebie ;)
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 23-11-2017, 6:30    

A dziekuje dziekuje. Trzeba pociągnąć temat dalej. Najgorsza sprawa żeby nie robic podobnych jak mowisz Grzegorz. zobaczymy czy sie uda:)
 
 
nord57 
aktywny forumowicz


Imię: Wiktor
Nazwisko: Chmielinski
Dołączył: 03 Lis 2014

Skąd: Toruń/ Drammen Norway
Wysłany: 23-11-2017, 3:51    

Dobra praca. Niby taki mały klocuś, a ile daje frajdy . Rozsądnie wykorzystany materiał. Tego typu fantazyjne maski strugałem nożykiem w korze topolowej. Bardzo wciągająca zabawa . Powodzenia Szymku. Baw się dobrze.
_________________
W życiu liczą się tylko chwile... Dla mnie to czas, w którym nie moge przestać tworzyć.
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 25-11-2017, 8:24    

Dobrze wiktorze napisałeś z ta zabawą. Dużo frajdy a mały klocek. Najgorzej popaść w rutynę z rysami twarzy. Ale może i dobrze bo sobie poćwiczę. Na wiosnę muszę zrobić takiego 60 cm ducha. Mariusz a Ty jak robiłeś ten swój wieszak, to typowy wood spirit dla miejsca gdzie mieszkasz? Dobrze myślę? Widziałem wiele podobnych twarzy tego typu na YT z wysp:) ułozobych z liści itd. Twoj mi się podoba bardzo.
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 25-11-2017, 5:55    

Wysokie na 21 cm srednica 6. Jesion. Następny "kolega".
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 25-11-2017, 9:38    

Noi narazie Ci sie udaje ten jest inny od poprzednika , kolejny udany duszek.
W rzezbach tego typu zawsze bedzie jakis wspolny element ktory je laczy i tak wlasnie musi byc. Bo przeciez nie wyrzezbisz np. aniolka z glowa byka bo to juz by niebyl aniolek. Naszczescie mozna zmieniac konfiguracje , emocje czy scenki.
Masz racje z tym wieszaczkiem pomysl zaczerpnolem od takiego wlasnie green mana.
Sciaglem sobie taki obrazek naklejlem na drewno i jazda z tym ze przerobilem go po swojemu.
Dlatego nie jest to taki klasyczny 100% green man , ale bardzo dobrze zauwazyles brawo
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy

Wysłany: 26-11-2017, 10:51    

Świetny. Widzę, że chyba polubisz takie formaty.
Warte polecenia wszystkim, którzy nie mają pracowni i warunków do rzeźbienia.
Wystarczy mały kącik w kuchni i można działać. Nóż i kilka małych dłut do pomocy.
Cicho, czysto i bez kurzu. A efekt może dać dużo radości.
Z pozyskaniem surowca nie ma problemu, bo łatwo znaleźć grubszą gałąź.
Jesion, to twarde drewno. Twój jesionowy klocek jest suchy czy mokry?
Jeżeli mamy twarde drewno, to takie rzeczy lepiej się struga w nie zupełnie wyschniętych klockach.
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 26-11-2017, 12:51    

Green man dokłądnie o tym myślałem. Bardzo mi sie podobają wiec musisz cos wyrzeźbic jeszcze:) A Lucjan z formatem masz racje. Moge robic go wszędzie a daje duzo radości. Cwiczę rysy twarzy. Podpatruje tez od Ciebie. Zima długa to pewnie pare ich zrobie gdy tokarka zazimowana :D W tym bardziej starałem sie o oczy zeby jakos lepiej wygladały. A drewno suche i twarde ale nie pęka. co chwile ostrze nóz i dłuta.
Ostatnio zmieniony przez fantomas86 26-11-2017, 2:33 , w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nord57 
aktywny forumowicz


Imię: Wiktor
Nazwisko: Chmielinski
Dołączył: 03 Lis 2014

Skąd: Toruń/ Drammen Norway
Wysłany: 26-11-2017, 1:15    

Szymku ,tak jak to wczesniej opisałem najwazniejsza jest dobra zabawa w emocjonujacym nas klimacie twórczym. ,, Życie jest ewolucyjna koniecznością , a sztuka jest dla frajdy"
_________________
W życiu liczą się tylko chwile... Dla mnie to czas, w którym nie moge przestać tworzyć.
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 02-12-2017, 3:35    


Wysokośc 21 srednica 8 cm. Jesion. Tym razem mokry. Twarde cholerstwo :) Trzeci dziadek do kolekcji.
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 02-12-2017, 4:39    

Bardzo fajny dziad brawo
Szczegolnie podoba mi sie to drewno , wogole jaka gruba kora ledwo co mozna dostac sie do drewna.
Na poczatku myslalem nawet ze malowales a to ta kora tak wyglada.
Ladnie sie skomponowalo , to juz masz trzy , jakies pomysly ? bedziesz cos z nimi robil?
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
nord57 
aktywny forumowicz


Imię: Wiktor
Nazwisko: Chmielinski
Dołączył: 03 Lis 2014

Skąd: Toruń/ Drammen Norway
Wysłany: 02-12-2017, 7:35    

Szymku super , ale od razu spieszę z dobrą radą. Jesli dłubiesz w mokrym drewnie to musisz sie liczyc z tym , że gotowa praca stojąc w domu zacznie pękac w skutek intensywnego schniecia. Miałem w przeszłości takie sytuacje. Poradzono mi aby w takim mokrym klocuszku wykonać centralnie osiowo otwór o średnicy 12-16 mm. Od tamtej pory nie miałem przypadków popękania prac. Pozdrawiam.
_________________
W życiu liczą się tylko chwile... Dla mnie to czas, w którym nie moge przestać tworzyć.
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 02-12-2017, 10:38    

Kora bardzo gruba. A nie wiem na razie sie patrza na mnie dwa z komody a ten trzeci się suszy w kotłowni przy 5 stopniach. Wiktorze dziekuje za rade. Mam otwór przez srodek. Znam te sposoby juz dokształciłem się dużo czytałem ale dziekuje za rade :D Nawet rzeźbiąc lub tocząc robie to etapami i dobrym sposobem jest pudło kartonowe z wiórami w srodku. Wkładam tam drewienka. Stoi pod wiatą. Nic nie pęka.
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy

Wysłany: 03-12-2017, 3:10    

Trzeci dziadek bardzo udany.
Proszę, jak wymiana doświadczeń nas wzbogaca. O sposobie z pudełkiem kartonowym i wiórkami w środku słyszę pierwszy raz.
Muszę wypróbować, ale wiórka rozumiem, to powinny być suche.
Szymek, wysłałem Ci maila, zobacz, czy otwiera się załącznik do niego.
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 03-12-2017, 9:21    

O tym pudełku wyczytałem na jakims forum. Wióry musza być suche. Po prostu zakopujemy drewno w nich. Schnie równomiernie bez dostępu światła. Załącznik się otworzył. Fajne prace. Gdzie to znalazłes? brawo
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy

Wysłany: 04-12-2017, 12:25    

Myślę, że każdy z nas ma taką swoją komputerową bazę inspiracji. Moją tworzę od wielu lat.
Gromadzę zdjęcia prac napotkanych w internecie, które mi się podobają i do których kiedyś wrócę i spróbuję wyrzeźbić.
Niekoniecznie takie same, żeby nie naruszać praw autorskich, ale ważny jest pomysł i wzór, jako przyczynek do własnej pracy.
Jakiś czas temu zrobiłem porządek i posegregowałem zdjęcia tematycznie, żeby łatwiej znaleźć to, co mnie interesuje.
Wiele z nich jest ze stron, które dzisiaj już nie istnieją.
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 04-12-2017, 12:57    

Ja też zbieram. Aktualnie tych duszków duzo inspiracji mam z internetu. Nie mam dostępu do innego drewna wiec korzystam z klocków i będzie długa seria ich coś mysle :-D
 
 
Grzegorz Tyrała 
aktywny forumowicz


Imię: Grzegorz
Nazwisko: Tyrała
Dołączył: 07 Lip 2010

Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 04-12-2017, 9:36    

Bardzo fajne te kołkowe dziadki, bardzo podobają mi się brawo
A po za tym to świetny trening do prac nad twarzami ;)
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 05-12-2017, 5:20    

Siema :lol:
Mam pytania co do suszenia tego drewna :
Jak gleboki musi byc ten otwor?
Jak dlugo taki klocek musi lezec w tym pudelku z wiorkami
I juz na sam koniec jak poznac ze drewno jest juz suche i nie bedzie pekac ????
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 06-12-2017, 7:35    

Otwór najlepiej przez całego klocka. Ja z suszeniem robię tak: jak co jakiś czas wyciągam to patrze czy pęknięcia się rozszerzają. i zaznaczam ołówkiem linie. Wiem ze wielu tokarzy w drewnie używa wagi zwykłej i zapisuje np co parę tygodni wagę klocka. Jeżeli dwa trzy razy waga się nie zmieniła znaczy ze nie ma już w nim wilgoci.
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 06-12-2017, 10:25    

Dzieki za cenne wskazowki ok
.................................................
.................................................
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 02-01-2018, 1:21    

Nowy rok, nowy dziad. wysokość i drewno jak poprzednie.

Miałem zrobić dla checy krok po po kroku jak Wiktor i dać dwa zdjecia tylko. Pierwsze zwykłego klocka a drugie już gotowej pracy. To nawiązanie do słów pewnego rzeźbiarza, który mi powiedział ze rzeźbienie jest bardzo proste: po prostu wybierasz tyle materiału ile trzeba brawo
 
 
Lucjan 



Imię: Lucjan
Nazwisko: Paczos
Dołączył: 02 Gru 2011

Skąd: Puławy

Wysłany: 02-01-2018, 6:14    

Szymek. Dziad jest bardzo udany. Ładne rozpoczęcie nowego roku w twojej pracowni.
Moją uwagę przykuwają jego oczy i brwi, wyróżniają się z całości.
W powiedzeniu tego rzeźbiarza jest najprostsza recepta, wybrać niepotrzebny materiał.
Tylko najważniejsze jak i ile?
Powodzenia.
 
 
BrodatyMariano 
aktywny forumowicz


Imię: Mariusz
Nazwisko: Statkiewicz
Dołączył: 08 Sie 2017
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 03-01-2018, 1:23    

Tylko najważniejsze jak i ile?

No wlasnie powiedzial ile , tyle ile trzeba :lol: :lol: :lol:
Nastepny udany dziad do kolekcji podobny styl jak przy tym pierwszym , wlasnie te dwa najbardziej mi sie podobaja.
_________________
Zyj tak zeby ludzie po Twojej smierci sie nudzili :)
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 03-01-2018, 3:34    

Usłyszałem to bardzo dawno jak byłem młody i sobie pomyślałem dwa słowa o nim ;-) haha ale pamiętam to dokładnie. Dziadowi robię już kolegę następnego.
 
 
nord57 
aktywny forumowicz


Imię: Wiktor
Nazwisko: Chmielinski
Dołączył: 03 Lis 2014

Skąd: Toruń/ Drammen Norway
Wysłany: 05-01-2018, 9:19    

Szymku, ostatnia praca przykuła moją uwagę. Pierwsze co spostrzegłem to harmonia . Udało ci się skomponować bardzo konsekwentną i w sumie wyjątkowo estetyczną formę. Nie sądzę by stało się to przypadkiem ponieważ wszystkie linie cięć stanowią spójną i jednoznaczną całość. Brawo , bardzo udana praca.
_________________
W życiu liczą się tylko chwile... Dla mnie to czas, w którym nie moge przestać tworzyć.
 
 
Edomlowaein 
aktywny forumowicz

Imię: Dariusz
Nazwisko: Pa.os
Dołączył: 04 Gru 2017
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-01-2018, 8:02    

Piękna, udana praca. Oryginalne wykonanie :D . Dziad super, wszytkie detale tworzą spójną prace. Czekam na dalsze pracę i życzę weny :-D
brawo brawo
_________________
Żyj tak, by inni mogli się cieszyć ze swojego życia.
 
 
Grzegorz Tyrała 
aktywny forumowicz


Imię: Grzegorz
Nazwisko: Tyrała
Dołączył: 07 Lip 2010

Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 06-01-2018, 7:09    

Bardzo fajny ten klockowy dziadek brawo brawo brawo
chociaż na zdjęciu które mi przesłałeś wydawał mi się większy ;)
 
 
fantomas86 
aktywny forumowicz


Imię: Szymon
Nazwisko: Macura
Dołączył: 13 Mar 2012

Skąd: Blisko Wadowic
Wysłany: 07-01-2018, 9:45    

Wiktorze te dziadki maja być lekko karykaturami ale nie ukrywam że staram się żeby aż za bardzo nimi nie były. Próbuje ile mogę żeby np oczy, nos nie były przesadnie nie naturalne :-D Od początku planuje. Dużo pomagam sobie rysując ołówkiem rożne pomocnicze linie itd. Dziękuje za miłe słowa panowie. Grzegorzu praca mała ale na wiosnę mam nadzieje póki zdrowie będzie i czas to będą rosły większe dziadki :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Chronicles v 0.2 modified by Nasado S.Kwasniak 2007 Done by Rzezbiarz
Wszystkie prawa zastrzeżone